Com cada any , la Vella Quarema ha vingut a l'escola després d'haver fet la festa del Dimecres de Cendra i haver cremat el Carnestoltes. Cada divendres, li hem anat tallant una cama, però aquest divendres ha estat especial perquè era ja la darrera setmana que estàvem a l'escola per tallar-la. Les cosines de la Vella no s'ho han volgut perdre i han vingut per veure com ho fèiem i cantàvem la cançó:
"Serra la Vella
un plat d'escudella,
serra la velló
un plat d'escudelló."
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada