diumenge, 28 d’abril del 2019

SETMANA DE SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi hem pogut gaudir de diferents activitats relacionades amb la festa: passejades pels carrers de Mataró, la llegenda de Sant Jordi per part d'alguns alumnes de quart d'ESO,  exposicions d'animals i plantes i explicació de contes de la mà d'alguns pares i mares. Gràcies a tots ells per a fer-ho possible!!


exposició d'animals i plantes

explicació de contes



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada