Durant la setmana de Sant Jordi hem pogut gaudir de diferents activitats relacionades amb la festa: passejades pels carrers de Mataró, la llegenda de Sant Jordi per part d'alguns alumnes de quart d'ESO, exposicions d'animals i plantes i explicació de contes de la mà d'alguns pares i mares. Gràcies a tots ells per a fer-ho possible!!
exposició d'animals i plantes
explicació de contes

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada