Ahir vam anar d'excursió al Cosmocaixa a fer el taller del Planetari Bombolla. Allà ens vam explicar d'una manera molt clara el Sistema Solar i els planetes. També vam anar a l'exposició d'en Tintín a la LLuna i ens vam passejar pel bosc inundat. Va ser un dia molt enriquidor i vam aprendre encara més coses sobre el tema. Mireu, mireu!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada