Avui ens hem ajuntat les dues classes Dracs i Momerotes en parelles per tal d'anar avançant en el tema de confegir. Ens hem ajudat entre nosaltres i, fins i tot hem sigut capaços d'escriure les paraules que anàvem trobant. Cada dia en sabem una mica més!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada