Avui hem celebrat el dia de les matemàtiques tot jugant a diferents jocs: el parxís, l'oca, el dòmino de sumes, el tres en ratlla,.. tots ells relacionats amb el món de les matemàtiques.
Hem comptat amb la col.laboració dels nois grans que ens han ajudat a entendre els diferents jocs. Mireu que interessant i divertit ha sigut!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada