Aquest matí ha sigut molt especial ja que hem anat a passar-lo al Gem del Carrer Àvila, l'escola dels grans. Allà ens hi hem passejat, hem esmorzat i jugat com els nens de primer i amb la seva ajuda hem pogut confegir i descobrir paraules noves. Una gran experiència: gràcies nois i noies!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada