divendres, 31 de maig del 2019
VISITA ALS NENS/ES DE PRIMER
Ahir vam fer una visita als nens/es de primer. Tot pujant ens va acompanyar el pare de la Paula per tal d'explicar-nos una mica el funcionament del Bus a Peu. Una vegada al Gem Gran vam esmorzar, jagar al pati del carrer Àvila i també els hi vam poder preguntar tots els nostres dubtes als nois/es grans. Per acabar ens van convidar a fer una activitat de matemàtiques amb ells/es. Estàvem molt il.lusionats. Ara ja estem preparats per anar-hi al Setembre!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada