dijous, 5 de març del 2020

Sortida a l'Aquarium


Avui els nens i nenes de 1r he anat a l’Aquarium per poder obsevar de ben a prop els peixos que estem treballant a l’escola. Hem observat moltes coses d’ells, com les característiques més comunes,  les diferències que hi ha entre els d’aigua freda i els d’aigua calenta, i hem pogut veure altres espècies , a part de peixos, que conviuen amb ells.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada