Avui
els nens i nenes de 1r he anat a l’Aquarium per poder obsevar de ben a prop els
peixos que estem treballant a l’escola. Hem
observat moltes coses d’ells, com les característiques més comunes, les diferències que hi ha entre els d’aigua freda
i els d’aigua calenta, i hem pogut veure altres espècies , a part de peixos,
que conviuen amb ells.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada