Malgrat
aquests dies de confinament, hem seguit treballant des de casa el que havíem
començat a l’escola a l’àrea de medi natural. Després d’haver vist peixos a l’Aquarium i a l’escola, de buscar informació de com són, com respiren i què mengen, al
final hem fet un treball plàstic del peix que hem triat cadascú.
Per fer-ho hem
utilitzat diferents coses que teníem per casa i ha estat molt divertit. Alguns
de nosaltres hem utilitzat rotlles de paper de Wàter, de paper de cuina, plastilina,
agulles d’estendre la roba, cartolines.... Qualsevol cosa ha anat bé per fer
uns peixos molt creatius!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada