divendres, 27 de març del 2020

Descobrim com són els peixos


Abans d’aquests dies de confinament i després de fer la sortida a l’Aquarium, a la clase vam estar observant totes les parts del peix per fora i també per dins. Tot i que al principi ens feia una mica de respecte, vam acabar descobrint moltes coses que no sabíem i ens ho vam passar molt bé.
Ah! I vam vèncer algunes pors que també és important!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada