Abans d’aquests dies de confinament i després de fer la sortida a l’Aquarium,
a la clase vam estar observant totes les parts del peix per fora i també per
dins. Tot i que al principi ens feia una mica de respecte, vam acabar descobrint
moltes coses que no sabíem i ens ho vam passar molt bé.
Ah! I vam vèncer algunes pors que també és important!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada