Aquests dies, tot i el confinament estem descobrint artistes de la nostra ciutat, Mataró. El primer artista que hem conegut ha estat Josep Puig i Cadafalch on hem vist que a Mataró hi ha moltes obres construïdes per ell, la casa Puig i Cadafalch, la botiga de la Confianza, el tramvia de la Plaça Gran...
Aprofitant les sessions de plàstica hem creat unes rajoles que si les anem posant de forma repetida van construint un dibuix.



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada