Aquesta passada setmana hem celebrat el Carnestoltes. Un Carnestoltes diferent però que nosaltres esperàvem amb moltes ganes.
Durant aquests dies ens ho hem passat d'allò més bé, preparant disfresses, fent la rua pel pati de l'escola i gaudint de molts moments amb els companys i companyes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada