dissabte, 20 de març del 2021

Tallem la pota de la Vella Quaresma

Com ja és tradició a l'escola, cada setmana un curs de Primària talla la pota de la Vella Quaresma. Per fer-ho pensem, escrivim i assagem una cançó per després cantar-la davant els companys i companyes d'etapa. Aquest any, tot i la pandèmia no hem deixat de fer-ho, però seguint tots els protocols i ensenyant el resultat per videoconferència a la resta de classes.

Ha estat divertit crear la cançó i veure com ens l'anàvem aprenent i teníem moltes ganes de cantar-la. Us deixem els videos que hem gravat perquè en veieu el resultat.

Davant les previsions de pluja que hi havia per divendres, vam sortir dijous a fer un assaig i també us el deixem. A segon som molt previsors i no volíem que la pluja ens deixés sense cantar però al final ho vam poder fer, encara que sota alguna gota!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada