Fa uns dies a Camins vam estar treballant les monedes i els bitllets, el cost dels productes que tenim a casa, les diferents botigues que hi ha, el diàleg per quan anem a comprar i el canvi que ens han de donar quan paguem.
Hem après moltes coses i sobretot ens ho hem passat molt bé fent de venedores i compradores! Ara ja podem començar a anar a comprar sols!
Al final de tot vam anar a llençar tots els productes als diferents contenidors segons el tipus d'envàs que fos.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada