dimarts, 23 de març del 2021

CAMINS: ANEM A COMPRAR!

Fa uns dies a Camins vam estar treballant les monedes i els bitllets, el cost dels productes que tenim a casa, les diferents botigues que hi ha, el diàleg per quan anem a comprar i el canvi que ens han de donar quan paguem.

Hem après moltes coses i sobretot ens ho hem passat molt bé fent de venedores i compradores! Ara ja podem començar a anar a comprar sols!

Al final de tot vam anar a llençar tots els productes als diferents contenidors segons el tipus d'envàs que fos. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada