dimarts, 23 de març del 2021

"Desfem" la LLUM

 Avui hem descobert que la llum blanca que veiem, realment no és blanca. Ha estat molt emocionant descobrir per nosaltres mateixos que està formada per 7 colors, com l'Arc de Sant Martí. 

Hem sortit al pati amb un prisma òptic i tot jugant hem vist que sortien els 7 colors. Ens hem emocionat i ens ha agradat moltíssim!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada