Avui hem descobert que la llum blanca que veiem, realment no és blanca. Ha estat molt emocionant descobrir per nosaltres mateixos que està formada per 7 colors, com l'Arc de Sant Martí.
Hem sortit al pati amb un prisma òptic i tot jugant hem vist que sortien els 7 colors. Ens hem emocionat i ens ha agradat moltíssim!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada