divendres, 23 d’abril del 2021

Biblioteca a cel obert

Avui Diada de Sant Jordi hem dedicat una estona a llegir a l'aire lliure. Gràcies a la iniciativa de les biblioteques de Mataró hem pogut gaudir de llibres diversos i històries ben divertides. 

Ha estat una estona ben tranquil·la.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada