Educació Primària
Avui Diada de Sant Jordi hem dedicat una estona a llegir a l'aire lliure. Gràcies a la iniciativa de les biblioteques de Mataró hem pogut gaudir de llibres diversos i històries ben divertides.
Ha estat una estona ben tranquil·la.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada