Després de molt de temps sense poder fer sortides, avui ens feia molta il·lusió fer la primera i visitar la Fundació Miró. Durant moltes setmanes a l'àrea d'Ed. Artística i visual hem treballat les diferents etapes de Miró, les diferències, els símbols, textures... i avui ho hem pogut veure de molt a prop.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada