Fa uns dies vam celebrar el Dia de les matemàtiques i durant tot el dia vam fer activitats relacionades amb aquesta àrea. Va ser molt divertit aplicar les matemàtiques al dia a dia nostre i adonar-se de quantes vegades les utilitzem i no ens n'adonem.
També vam fer activitas de lògica i d'orientació. Ens ho vam passar molt bé i tothom vol repetir un altre dia.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada