dilluns, 7 de juny del 2021

MÚSICA I IMATGE - VIDEOCLIP. Que no pari la Música!!!

 

Com cada any els alumnes del Gem participem amb projectes col·laboratius de la Xarxa d'escoles de la Fundació Tr@ms. 

Enguany la proposta ha estat crear un petit videoclip amb una música comú a totes les escoles, en aquest cas ha estat la Polca d'Ours amb magnífica versió de la Banda de Vinaixa, a través de la música em volgut mostrat i fer visibles el ritme i les sensacions sonores d'una manera molt artística i cooperativa entre les dues classes de 2n! 

FELICITATS a tots els alumnes perquè han fet una MOLT BONA FEINA!!!! 


Aquí podeu veure el resultat final:

https://drive.google.com/file/d/1TryiQVYSCbUBMWEU0aPOi221cH7YU80P/view?usp=sharing



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada