Com cada any els alumnes del Gem participem amb projectes col·laboratius de la Xarxa d'escoles de la Fundació Tr@ms.
Enguany la proposta ha estat crear un petit videoclip amb una música comú a totes les escoles, en aquest cas ha estat la Polca d'Ours amb magnífica versió de la Banda de Vinaixa, a través de la música em volgut mostrat i fer visibles el ritme i les sensacions sonores d'una manera molt artística i cooperativa entre les dues classes de 2n!
FELICITATS a tots els alumnes perquè han fet una MOLT BONA FEINA!!!!
Aquí podeu veure el resultat final:
https://drive.google.com/file/d/1TryiQVYSCbUBMWEU0aPOi221cH7YU80P/view?usp=sharing

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada