Avui ha estat un dia molt especial ja que hem pogut recollir alguns enciams i poder emportar-los a casa per fer una bona amanida. Hem estat molts dies regant-los, treient males herbes i observant com van creixent i a mesura que ha fet millor temps ens hem adonat que creixien molt més ràpid.
Ara ens toca seguir cuidant les tomaqueres, pebroteres i les albergínies per veure si també en podem collir abans que acabem.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada