Aquest curs, els nens i nenes de tercer fem un camins que barreja l'Educació Física i el Castellà.
Durant aquest trimestre, estem treballant la lateralitat. Després de fer diferents jocs on hem practicat la dreta i l'esquerra, hem tornat a la calma amb un dibuix del nostre cos.
A veure quantes parts del cos hem après i si sabem situar-les a la dreta i l'esquerra!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada