dilluns, 18 d’octubre del 2021

El so

Fa unes setmanes que estem aprenent que el so és el que es produeix al nostre cervell quan arriben les vibracions produïdes per les ones sonores. També ens hem adonat que perquè existeixi el so han d'intervenir tres elements: l'emissor, el medi transmissor i el receptor. 
Per poder posar en pràctica tot el que estem aprenent hem fet uns telèfons i ens hem estat explicant què hem fet el cap de setmana a través d'ells. Fent aquesta activitat ens hem pogut adonar de l'existència de la contaminació acústica i la qualitat del so. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada