Divendres passat els alumnes de 3r vam poder celebrar la Castanyada com és tradició al GEM. Al matí vam anar a veure les exposicions que els alumnes de 1r i 5ède Primària van preparar amb molt de gust. Vam poder recordar tot allò que vam aprendre dels fruits de la tardor. També vam conèixer diferents tipus de bolets i vam rebre consells per ser bons boletaires. A la tarda, com cada any, vam menjar castanyes tots junts al pati!
Ens ha agradat veure com els nens a poc a poc van recuperant aquelles tradicions que més els hi agraden.
Ens ha agradat veure com els nens a poc a poc van recuperant aquelles tradicions que més els hi agraden.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada