divendres, 19 de novembre del 2021

Dia de la ciència

Avui dia 19 de novembre hem celebrat a l'escola el dia de Ciència. Aprofitant que estem treballant EL SO hem decidit fer uns experiments relacionats amb aquest projecte. El mètode científic és un procés que serveix per investigar allò desconegut, un procés que utilitza l'evidència i l'experimentació.

En el primer experiment hem pogut observar que si posàvem música des d'un altaveu les ones sonores que es produïen feien vibrar l'arròs, com diuen els nens i nenes, semblava que estigués ballant al mateix ritme que nosaltres. Pel que fa al segon experiment ens hem quedat molt sorpresos quan hem pogut sentir un so relaxant quan lliscàvem els dits mullats per la copa de vidre. També ens hem adonat que si la copa estava molt plena d'aigua el so era més greu i si hi havia poca aigua el so era més agut. A través de l'experiència hem pogut veure com les vibracions sonores es veien reflectides a l'aigua a través del moviment.

Convertir-nos amb científics i científiques ens ha agradat molt!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada