Com ja sabeu aquest primer trimestre hem estat coneixent més la nostra ciutat, Mataró. Durant aquestes setmanes hem conegut la història de l'Ermita de Sant Simó i també l'hem visitat, hem estat buscant els equipaments de la ciutat i hem investigat sobre els nostres barris. La visita a l'Ajuntament va ser molt sorprenent! Vam poder conèixer a l'alcalde David Bote i al regidor d'educació, Miquel Àngel Vadell; vam tenir molta sort!
Aquí us deixem un recull d'imatges i vídeos per poder apropar-vos les nostres experiències i aprenentatges.
dijous, 16 de desembre del 2021
Coneixem Mataró.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada