dijous, 16 de desembre del 2021

Coneixem Mataró.

Com ja sabeu aquest primer trimestre hem estat coneixent més la nostra ciutat, Mataró. Durant aquestes setmanes hem conegut la història de l'Ermita de Sant Simó i també l'hem visitat, hem estat buscant els equipaments de la ciutat i hem investigat sobre els nostres barris. La visita a l'Ajuntament va ser molt sorprenent! Vam poder conèixer a l'alcalde David Bote i al regidor d'educació, Miquel Àngel Vadell; vam tenir molta sort!

Aquí us deixem un recull d'imatges i vídeos per poder apropar-vos les nostres experiències i aprenentatges.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada