dijous, 13 de gener del 2022

Compartim i juguem!

 Avui hem estat jugant amb els jocs que hem rebut durant totes les festes de Nadal i les que va cagar el tió de l'escola. Hem pogut conèixer noves formes de joc i compartir estones amb els nostres companys i companyes. Ha estat molt divertit i ens ho hem passat molt bé!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada