Aquests dies a In-Out hem estat parlant de l'empatia. Hem arribat a la conclusió que tots nosaltres tenim sentiments i expressem emocions quan ens relacionem. Per això, quan desenvolupem l'empatia som capaços de posar-nos en la pell de l'altra persona i sentir el que experimenten els nostres companys i companyes.
Hem estat compartint experiències pròpies i també hem après que a vegades penedir-nos d'accions que fem ens ajuda a aprendre i a desenvolupar una empatia que potser anteriorment ens havia faltat.
Concretament hem estat treballant el que sentim quan ens riem d'algun company o companya, o quan es riuen de nosaltres. Han sortit reflexions molt maques les quals hem estat comentant a classe.
dimarts, 9 de novembre del 2021
Treballem l'empatia.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada