dijous, 10 de febrer del 2022

Construïm Iluro!

Com bé sabeu els vostres fills i filles estan treballant des de la Mataró dels ibers fins ara. Aquests dies ens hem endinsat en l'època romana i hem tingut l'oportunitat de construir Iluro amb les seves muralles, les latrines, la necròpolis, ... Seguidament, hem passejat per la Mataró antiga visitant les zones del fòrum, el temple de Santa Maria i els carrers Cardo Maximo i Decumanus.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada