Durant aquest trimestre, a Camins d'Educació Física i castellà, estem creant per grups un joc amb material reciclat.
Ens ho hem passat d'allò més bé pensant un joc original i divertit, dissenyant el nostre prototip, produint el joc amb tot tipus de materials reciclats, decorant amb pintures i papers de colors i escrivint el nostre text instructiu per tal que tothom pugui jugar correctament.
Aquesta setmana hem provat el nostre joc, per veure si era factible jugar-hi, i com podeu veure a les imatges... ENS HAN QUEDAT GENIAL!
La setmana vinent jugarem als jocs dels nostres companys... Quines ganes!
Adrià C. i Jennifer
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada