dijous, 17 de febrer del 2022

Creació d'un joc reciclat

Durant aquest trimestre, a Camins d'Educació Física i castellà, estem creant per grups un joc amb material reciclat.


Ens ho hem passat d'allò més bé pensant un joc original i divertit, dissenyant el nostre prototip, produint el joc amb tot tipus de materials reciclats, decorant amb pintures i papers de colors i escrivint el nostre text instructiu per tal que tothom pugui jugar correctament.

Aquesta setmana hem provat el nostre joc, per veure si era factible jugar-hi, i com podeu veure a les imatges... ENS HAN QUEDAT GENIAL!

La setmana vinent jugarem als jocs dels nostres companys... Quines ganes!




Adrià C. i Jennifer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada