Durant tota aquesta setmana el Rei Carnestoltes ens ha proposat diferents consignes per anar festejant la millor setmana de l'any, i així anunciar l'arribada del Carnestoltes, la festa més celebrada del GEM!
Hem pogut lluir els nostres millors pentinats, els corbatins i corbates d'allò més elegants, les disfresses més divertides i variades,... El millor de tot és que, per fi, hem recuperat la nostra tradicional rua i festa de carnestoltes amb les famílies. Ha estat una setmana plena d'emoció i gresca per tota l'escola.
Aquest any ens ha tocat fer la Cuca Japonesa. Hem aprofitat i hem seguit les indicacions de l'original, ja que ens estem llegint el conte. També, ens hem disfressat de medusa perquè aquest any el tema de l'escola era: La cura per l'oceà.
Volem compartir amb vosaltres una reflexió un/a dels alumnes: "Avui ha sigut un dels dies més feliços de la meva vida. He pogut veure com els meus pares estaven contents veient-me participar en la rua i això em posa molt content/a. M'agrada poder compartir aquests dies tan "xulos" del GEM amb ells".
dimarts, 1 de març del 2022
Celebrem CARNESTOLTES!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada