dimecres, 9 de març del 2022

Movem l'esquelet!

Durant aquest trimestre estem treballant en el projecte: Movem l'esquelet. El primer dia vam compartir els coneixements previs i ens van sorgir preguntes sobre el tema de l'esquelet i l'aparell locomotor. Les següents sessions, per parelles, vam intentar obtenir resposta a tots aquells dubtes buscant a través dels Ipads i ordinadors. Seguidament, coneixent tots els ossos, vam muntar aquests esquelets situant el nom de tots els ossos i identificant on estan localitzats.


Estem molt entusiasmats i enusiasmades de continuar aprenent amb aquest projecte dels nostres cossos!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada