Aquests dies hem estat a Can Massaguer, al Montseny, gaudint de les nostres primeres colònies!
Hem anat a la Riera de Breda a fer la descoberta de macroinvertebrats, rèptils i amfíbis. També hem après a comunicar-nos amb els ocells i hem conegut els diferents tipus de fulla que trobem en el nostre territori. Fins i tot, hem dissenyat les nostres cabanes i ens hem divertit amb jocs cooperatius. Òbviament, no han pogut faltar els jocs de nit i la discoteca tant desitjada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada