L'última setmana del trimestre vam tenir dues sortides, una esportiva i l'altra cultural. Dimecres vam celebrar el dia mudial de l'educació esportiva amb altres escoles de Mataró, al Parc Central. Allà, vam poder jugar a jocs cooperatius i vam fer "Zumba" tots junts. El dia següent vam anar al Castell de Burriac aprofitant que hem estudiat l'època dels Ibers i aquell castell ens recorda el primer poble Laietà.
.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada