Ja fa dies que estem investigant i descobrint coses dels animals que vam triar. És una activitat divertida en la que Dracs i Momerotes compartim estones junts i ens intercanviem informació. Aquí estem mirant-los als Ipad,s i als contes per saber com realment són per tal de poder-los dibuixar bé.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada