divendres, 29 de març del 2019

DIBUIXEM ANIMALS

Ja fa dies que estem investigant  i descobrint coses dels animals que vam triar. És una activitat divertida en la que Dracs i Momerotes compartim estones junts i ens intercanviem informació. Aquí estem mirant-los als Ipad,s i als contes per saber com realment són per tal de poder-los dibuixar bé.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada