Avui s'acaba el carnestoltes i amb ell tota la xerinola. Hem pujat al Gem gran on hem fet l'últim ball per després cremar el Carnestoltes, el notari ens ha llegit el seu testament i seguidament ha arribat la Vella Quaresma contenta d'haver acabat amb tanta disbauxa. De les set cames que té, cada setmana n'hi tallarem una seguint la coneguda cançó de :"Serra la Vella, un plat d'escudella, serra la velló, un plat d'escudelló!"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada