dimecres, 13 de març del 2019

EXCURSIÓ AL ZOO

Ahir vam fer l"excursió al zoo, vam caminar molt i vam poder veure els diferents animals i observar-los bé. Mireu, mireu!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada