dijous, 27 d’abril del 2017

TASTET DE FRUITES

Aquest matí els nens i nenes de la classe de la geganta i en Robafaves  hem anat al menjador a fer un tastet de fruites. Estem treballant les fruites i hem parlat que és molt important menjar fruita cada dia. Hem observat fruites ben diferents que no estem acostumats a menjar gaire sovint: pinya, meló, prunes, nespres, raïm, maduixes... i n'hem fet un tastet. Tothom n'havia de menjar un trocet ben petit i si ens agradava podíem repetir, podeu veure a les fotografies que ha estat un èxit!!! i ja ho sabeu:
           " Si petit no et vols quedar fruita has de menjar"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada