Aquests dies els nens i nenes de la classe de la Geganta i en Robafaves hem començat a treballar el color groc i també les diferents mides, gran, mitjà i petit. Per això les mestres ens han explicat el conte de la Rinxols d'or i la família ós. Després hem fet l'obra de teatre, i ha estat tot un èxit!!! Tenim un grans artistes a la nostra classe!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada