dijous, 20 d’abril del 2017

LA RINXOLS D'OR I LA FAMÍLIA ÓS


Aquests dies els nens i nenes de la classe de la Geganta i en Robafaves hem començat a treballar el color groc i també les diferents mides, gran, mitjà i petit. Per això les mestres ens han explicat el conte de la Rinxols d'or i la família ós.  Després hem fet l'obra de teatre, i ha estat tot un èxit!!! Tenim un grans artistes a la nostra classe!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada