Després de cantar la cançó i recuperant totes les cames, ens hem acomiadat desitjant unes bones vacances de Setmana Santa a tothom. Ens veiem el proper dimarts 18 d'abril plens de ganes i il·lusió per començar aquest darrer trimestre del curs!!
Les mestres del Gem Petit

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada