Com ja és tradició al Gem Petit, durant la setmana de Sant Jordi fem l'exposició d'animals i plantes. Aquest any, com podeu veure a les fotografies la classe de la Geganta estava ben plena de flors, plantes i animals, fins i tot hi havia un gall que no va parar de cantar!!! Moltes gràcies per la vostra participació!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada