A P4 vam veure quin és el cicle de l’aigua. Primer la gota Carlota ens va explicar quin és el camí que segueix l’aigua. Per veure-ho millor, vam experimentar amb l’escuma d’afaitar, aigua i colorant.
dijous, 23 de novembre del 2017
DIA DE LA CIÈNCIA
El dimecres 15 de novembre, alguns pares i mares científics ens van preparar unes activitats ben divertides on vam descobrir moltes coses.
A P4 vam veure quin és el cicle de l’aigua. Primer la gota Carlota ens va explicar quin és el camí que segueix l’aigua. Per veure-ho millor, vam experimentar amb l’escuma d’afaitar, aigua i colorant.
A P4 vam veure quin és el cicle de l’aigua. Primer la gota Carlota ens va explicar quin és el camí que segueix l’aigua. Per veure-ho millor, vam experimentar amb l’escuma d’afaitar, aigua i colorant.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada