diumenge, 12 de novembre del 2017
TENIM UNA VISITA
Tots estàvem nerviosos i a l'expectativa de la visita programada per dijous, aquest dia ens venia un bomber de Badalona per explicar-nos; quina feina fan les persones que exerceixen aquest ofici, els camions que els acompanyen, la roba que porten... a més a més se'ns van generar preguntes que molt amablement ens va poder aclarir. Després alguns dels que van voler van poder emprovar-se la roba. Els nens en tot moment van estar atents i amb moltes ganes de col·laborar en la xerrada. Els castellers i les diablesses agraïm a en Marc el seu temps dedicat a nosaltres!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada