El passat
divendres, a l’excursió, vam anar per un camí de bosc on vam trobar pistes (castanyes gegants) que conduïen a una
esplanada. Allà vam trobar a la CASTANYERA i ens va demanar si la podíem ajudar
a buscar unes castanyes que havia perdut. Un cop trobades vam fer jocs com el
de la paella i les castanyes. En aquella esplanada del bosc vam poder veure i sentir com ens queien les fulles dels arbres típic
de la tardor. En finalitzar vam fer rotllana i vam cantar i ballar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada