Els nens i nenes de P4 vam voler simular les proves per poder ser bombers però no sense abans fer un bon esmorzar. Ens vam adonar que són molt dures i que es necessita una bona preparació, tot i així sabem que quan una cosa la desitges amb moltes ganes qualsevol obstacle és fa més planer.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada