diumenge, 1 de maig del 2016
BIBLIOTECA ANTONI COMAS
El dimecres 20 d'abril vam anar a la biblioteca per escolta i veure la representació d'un conte. una historia d'un castell i la vida en el seu jardí, sortien personatges d'un sarró que duia la narradora, i els anava integrant al jardí del castell. Els nens/nes podien participar tant cantant com ajudant a la narradora. En tot moment van estar pendent de l'historia i contents de poder participar activament.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada