El Senyor Anton Noguès, que conrrea herbes aromàtiques, ens ha portat les herbes remeieres més comuns, per poder fer una sessió d'observació i experimentació dels sentits. hem après el nom i sobre tot hem pogut gaudir de les olors que desprenen.Hi havia romaní, llorer, farigola, alfàbrega, anet, coriantre, menta i purradell. Desprès de la sessió hem fet un farcellet amb les herbes més aromàtiques ( romani, farigola,menta i alfàbrega) i poder -ho portar a casa.
dimecres, 18 de maig del 2016
SESSIÓ D´HERBES AROMÀTIQUES
El Senyor Anton Noguès, que conrrea herbes aromàtiques, ens ha portat les herbes remeieres més comuns, per poder fer una sessió d'observació i experimentació dels sentits. hem après el nom i sobre tot hem pogut gaudir de les olors que desprenen.Hi havia romaní, llorer, farigola, alfàbrega, anet, coriantre, menta i purradell. Desprès de la sessió hem fet un farcellet amb les herbes més aromàtiques ( romani, farigola,menta i alfàbrega) i poder -ho portar a casa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada