diumenge, 1 de maig del 2016

TREBALL SANT JORDI

Hem fet una rosa amb l'envàs de petit suís i forrar-lo amb paper de seda i paper cel·lofana. Hem fet un treball de plàstica amb una motricitat fina molt acurada i amb un resultat sorprenent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada