diumenge, 1 de maig del 2016
VISITA A LA FAMILIA ROBAFAVES
Aquesta setmana de Sant Jordi els gegants estaven a l'ajuntament, aprofitant aquest fet, van decidir anar a veure'ls. Al principi se'ls miraven una mica estranyats i impressionats de tenir-los tant a prop. però al cap d'una estona ja es van mostrar contents i gaudint en tot moment. L'ambient del carrer tenia un aire festiu i ells ho captaven en tot moment estaven pendents de tot el que succeïa al seu entorn.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada