diumenge, 29 de maig del 2016

CONCERT DE TAMBOR

Les marietes ja tenim el tambor acabat, i per celebrar-ho hem fet un petit concert a la classe i desprès ho hem compartit amb els nostres companys de la llar, els ocells i els ànecs. Tot contents ens el emportem a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada