diumenge, 8 de maig del 2016
ESTAMPACIÓ AMB VERDURES
Les marietes estem treballant la primavera, hem descobert com fer unes flors molt originals.Utilitzant la meitat de les verdures ( carxofa, àpit, pebrot, alberginia ) les suquem amb la pintura , disposades en diferents plats segons el color.ho fitxem en el paper i màgia apareixen diferents formes de flors. hem experimentat una nova tècnica d'estampació.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada