diumenge, 8 de maig del 2016

ESTAMPACIÓ AMB VERDURES

Les marietes estem treballant la primavera, hem descobert com fer unes flors molt originals.Utilitzant la meitat de les verdures ( carxofa, àpit, pebrot, alberginia ) les suquem amb la pintura , disposades en diferents plats segons el color.ho fitxem en el paper i màgia apareixen diferents formes de flors. hem experimentat una nova tècnica d'estampació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada